Torsdag 15 november 2012

Gammal bild, fast kanske värd att ta upp igen fram tills att kameran knäppt nya..?
 
God eftermiddag bloggen!

Kom hem för ungefär en timme sedan och idag tar vi äntligen fredag! Ja, jag vet alltså att det är torsdag, men eftersom jag jobbar in veckans alla timmar de andra dagarna så har jag ledigt fredagar. Så underbart, helt klart ett av de bästa besluten som jag gjort där. Så imorgon behövs ingen klocka.
 
tal om annat, fick något ryck igår och tog fram gåbandet och tränade lite. Tror att jag ska gå en runda sen också, får se hur länge detta håller i sig denna gång. Vill verkligen komma i ännu bättre form. Men hur länge har jag inte sagt det?! Det här med träning är ju verkligen något som är lättare sagt än gjort tyvärr..
 
Ska vara barnvakt imorgon också till Julia, blir att ge henne hennes favoritmat, så gissa vem som blir storfavoriten en fredagskväll sen, med chips och film på kvällen också.
 
FRÅGA:
Tränar du??

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

Vart jobbar du nu? :)

2012-12-02 @ 20:51:47
URL: http://perfektion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0