Lördag 27 april 2013

De nya lacken..
 
God eftermiddag bloggen!
 
Eftersom man så gott som inte hinner med något eller har lust att göra något efter jobbet så får det bli när det är helg istället. Eller i alla fall så brukar det bli så. Jag var dock iväg igår en sväng på hageby efter jobbet med grannen. Handlade lite chips, vin och så nagellack. Får se hur det går med att måla, jag som nästan aldrig har nagellack. Men när vi åkte till ullared i höstas så passade jag på att köpa borttagningsmedel för just det. Så nu har jag egentligen inga ursäkter, eller?! Kommer dock bli en utmaning att få det snyggt, har redan testat och det slutade med att jag fick ta bort allt, övning ger ju dock färdighet finns det ju något som heter.
 
Som vanligt när det är helg så städas och tvättas det här hemma. Har redan tvättat två maskiner, men det är två kvar. Får se om det blir av att ta allt idag. Om inte annat får det bli en maskin imorgon bitti. Ikväll blir det nog att mysa med lite chips och vin, om jag får välja. Älskar lugna kvällar!
Kram
 
Fråga:
Brukar du måla naglarna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0