Söndag 7 april 2013

Gammal bild, men har tyvärr inte tagit några roliga och vårtecken har jag inga sett än heller..
 
God morgon bloggen!
 
Förra fredagen var jag bjuden på påskmiddag hos pappan min, där han hade testat ett nytt recept istället för ett vanligt påskbord. Måste bara säga att det var en väldigt speciell smak på allt, så jag ska testa att göra den hemma och se om det kan vara något som kan fortsättas med. För tycker att man alltid hamnar i ett ekorrhjul när det kommer till mat. Alltid samma och helst ska det gå snabbt också. Lusten att laga mat försvann för länge sedan, skulle ibland vilja att den kom tillbaka, för då var det mer variation än vad det är nu.
 
Snälla grannen kom över i veckan och klippte mitt hår, så nu är det ca 12 cm kortare.. om inte mer. Hade inte klippt håret på säkert ett år. Men det blev bra. Känns som att det går att göra lite mer med håret nu och om inte annat så känns det tjockare nu när allt det slitna är borta.
 
Helgen var trevlig. Träffade ps bror med fru och liten bebis för första gången igår. Skulle egentligen ha gjort det i somras, men då var jag i Stockholm. 
 
Idag då, idag ska jag nog mest bara ta det lugnt hemma. Tvätta upp handdukarna i badrummet kanske. Skulle egentligen behöva tvätta upp lite annat också, men är så himla trött på att ha tvätten hängandes framme. Ingen orkar plocka bort den när den är torr. Ibland är man nog lite för lat för sitt eget bästa. Men vad gör det om hundra år..
 
Kram
 
FRÅGA:
Hur ofta klipper du håret??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0