Söndag 18 augusti 2013

 
 God morgon bloggen!
 
Vaknade tidigt både igår och idag. Nog tidigast idag. Orkade dock inte gå upp direkt utan låg kvar en stund utan att somna om. Skönt det också ibland. För imorgon börjar ju allvaret igen. Tidiga mornar och sena dagar. Ser inte direkt fram emot det, fast förhoppningsvis kommer man i det rätt snabbt, speciellt om man redan förberett sig med att gå upp tidigt.
 
Nog om det. Vet inte vad som ska skrivas direkt. Det har inte hänt särskillt mycket på den sista tiden även om man har haft dagarna till precis vad man vill. Var visserligen nere hela två gånger på marknaden under våran augustifest, första gången i förrgår. Och igår åkte vi ner för första gången för att se musikfyrverkeriet. De övriga åren har vi alltid åkt dit varje kväll. Har ingen större förklaring till varför vi inte åkte varje kväll detta år. Det bara inte blev så.
Innan fyrverkerierna gick vi även en sväng på marknaden, en andra gång för mig. Där fick sig min söta voffsing hundgodis av vännen D. Så ni kan ju bara gissa vem som var världens gladaste igår när vi kom hem igen?!
 
Har inte så mycket mer att berätta denna gång. Måste börja ta tag i dagen känner jag. Mitt tevatten väntar på mig ute i köket så det är bäst att skynda sig. ;)
Kram
 
FRÅGA:
Har du marknad där du bor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0