Torsdag 19 december 2013

Isigt.. 
 
God morgon bloggen!
 
Tänkte slänga in ett inlägg när jag ändå har lite tid över. Idag börjar jag jobbet lite senare, men jag ska jobba desto senare. För idag är det avslutning och den är nämligen på kvällen. Tänkte vara med på den och direkt efter den så blir det att gå ut och äta på restaurang med jobbet. Vet inte vad jag tycker om det än. Hoppas i alla fall att det ska gå bra, men det gör det säkert när det är så många man känner som är med. Får se om mobilen knäpper någon bild därifrån eller ej. Beror på vad som händer. Sedan är det bara imorgon kvar som är en arbetsdag och sen äntligen lite julledigt! Vad jag längtar. 
 
Den kommande helgen blir det att pyssla hemma med att förbereda inför julafton eftersom vi ska vara här. Handling står i alla fall på schemat på lördag, då ska all julmat handlas och på måndag ska den tillredas som det heter egentligen.. 
Kram
 
FRÅGA:
Är du klar med allt julstök??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0