Tisdag 7 januari 2014

Juldekoration som var i julblommorna, nästan en hel vecka höll de sig fina!  
 
Hej bloggen!
 
har vi kommit några dagar in på det nya året 2014 och idag har jag haft min första jobbdag sedan julledigheten började för mig den 20 december. Känns helt okej än så länge. Men vet att jag kommer att tycka att det är jobbigt att ta sig upp så tidigt på mornarna. Fast det går ju över snabbt och när man väl är framme så går dagen på ganska bra!
 
Läser mycket om på bloggarna hur de har städat bort julen, men vi ska vara coolast i stan (?) och ha kvar julpyntet till nästa helg, då åker det ner. Vet att rummet brukar kännas så vårfräscht och så rent när allt väl är borttaget. Tänk vad lite pynt kan göra. 
 
Igår var det stor plockning på en massa saker så man slipper det i veckan tänkte jag. Städade lite smått, diskade undan allt på diskbänken och tvättade. Men här sitter jag nu ändå och väntar på en maskin tvätt. Men det är det allra sista och nästa gång det blir någon form av tvätt är i helgen i så fall. Men efter denna maskin så är verkligen allt rent. Så skönt att ha det gjort. 

Nu snart är det bara lite matlagning som står på schemat, sen är det lugnt resten av kvällen.
Kram
 
FRÅGA: 
Har du / ni plockat bort erat julpynt??

Kommentarer
Postat av: s'

upptatera mer du =)

2014-02-09 @ 05:54:51
URL: http://ssaaandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0