Torsdag 17 juli 2014

Bilder från bröllopet 5 juli 2014
 
Hej bloggen!
 
Lördagen den 5/7 var vi på bröllop (nu på lördag är det två veckor sedan). Min barndomsvän gifte sig. Och som alltid innan ett bröllop eller stort party var det en hel del att tänka på, och jag blir alltid lite extra "styrig". Vill att allt ska vara perfekt. Bara det att det höll på att bli precis tvärtom när jag två dagar innan bröllopet hade tagit brun utan sol och en av händerna blev fläckiga. Försökte skrubba med både kaffe och skrubbsvamp och tillslut gick det bort. Tack och lov.
 
Bröllopet var nog det vackraste jag varit på i alla fall. Brudparet var jättefint, stället där de hade sin bröllopsmiddag och fest kändes superlyxigt. Det hölls nämligen på ett slott. Och maten var underbar! Dukningen var även den jättefin, allt gick i bleka ljusa färger. En söt godispåse med brudparets namn skriver på godisarna var bordsplaceringen. Det ena talet efter det andra hölls under middagen och det hanns även med några roliga lekar.
 
Efter middagen blev det en liten paus för folk att sträcka på sig och ta lite frisk luft. För när den hade varit så var det dags för bröllopstårta som jag tyvärr inte vågade smaka på grund av laktosen och sedan kom första dansen. När första dansen var avklarad blev det party för alla! 
Det var lika mycket en fest för mig som för dom kände jag. Ville inte att det skulle ta slut. :)
Fast eftersom vi hade en bit att åka så var vi tvungna att bege oss vid 01-tiden på natten...
 
Tack så mycket för en underbar bröllopsdag som ni bjöd på!
Kram
 
FRÅGA:
Har du varit på bröllop??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0