Lördag 15 mars 2014

 
 
 
God dag bloggen!
 
Det har hänt så himla mycket på sista tiden att det nästan är dumt att inte ha slängt upp ett inlägg när det hänt något om du förstår vad jag menar. Dels så har jag ju fyllt år (26 feb), fast mitt födelsedagsparty hade jag inte förrän den kommande helgen (1 mars).
Blev ett väldigt lyckat sådant. Bra stämning och en hel del gäster. Nall och jag gjorde två lasagner, en med pasta och en med zucchini istället för pasta. Ett smalare alternativ skulle jag tro eftersom det är mindre kolhydrater. Behöver jag säga att även de blev lyckade och att allt faktiskt tog slut? :)
Till efterrätt var det två olika sorbet med pistagenötter över. Även det en succé!
Fick ju lite presenter också, vin, blommor, ett fint armband av bästa grannarna och så pengar såklart.
 
Det har ju som sagt var hänt en hel del saker, men jag tänkte att det bästa är att dela upp det i fler inlägg, så kommer det ju bli lite skrivet härinne för en gångs skull.
 
Ikväll är jag förresten bjuden på middag hos min Mo och hennes B.
Kram.
 
FRÅGA:
Vilken årstid fyller du år??

Kommentarer
Postat av: Nina

På våren, i april. Snart alltså ;) Grattis i efterskott!

2014-03-18 @ 19:31:26
URL: http://ninni87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0