Söndag 25 maj 2014

Liten uppfräschning på uteplatsen med blommor och en lykta att ha tänd på kvällarna.
 
God kväll bloggen!
 
Fick i förra veckan veta att de veckor jag ansökt om att ha semester på kommer att bli godkänt. Känns så skönt och jag känner att det verkligen behövs. Skönt att det bara är jobb tre dagar denna kommande vecka! :)
 
Igår blev det grillat och idag har Nalls mor och bror varit här på besök och jag lagade min jättegoda kycklinggryta som fick toppbetyg! Allt tog slut och känns extra bra att den var uppskattad då receptet är mitt eget. Blev efter det fika med kakor och lite tårta (inte bra för min hy, så måste göra rent den extra noga ikväll) .
 
Tidigare ikväll var vi också och röstade i valet, så nu har man gjort sin röst hörd, vilket jag tycker är viktigt.
 
Efter denna helg kan jag bara konstatera att; sämre kan man ju ha det. :)
Kram
 
FRÅGA:
Har du röstat??

Kommentarer
Postat av: sandrafagerberg - Dont worry, be happy

Nej leia ja har inte röstat haha.
:)

2014-06-01 @ 21:10:39
URL: http://ssaaandraaf.blogg.se
Postat av: sandrafagerberg - Dont worry, be happy

Nej leia ja har inte röstat haha.
:)

2014-06-01 @ 21:10:40
URL: http://ssaaandraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0