Söndag 9 november 2014

 
God förmiddag!
 
I torsdags morse när jag gick upp trodde jag inte riktigt mina ögon, även om jag visste att det jag såg mycket möjligt kunde vara sant. Årets första snö hade precis kommit och fortsatte att snöa. Så gott som hela torsdagen, så det blev en hel del snö den dagen. Men redan i fredags höll den på att smälta bort vilket jag tycker är skönt. Helst ska snön bara vara kring jul och nyår, sen får den gärna försvinna igen. Gillar inte när det blir halt och svårt att ta sig fram.
 
I fredags hade jag ett möte, tycker att det var ett väldigt positivt möte och nu verkar det som att saker och ting bara kan bli bättre. Kan det verkligen vara möjligt?! Jag hoppas det i alla fall.
 
Det har varit en lugn och skön helg hittills och idag är det ju som bekant fars dag och senare i eftermiddag / kväll kommer min kära pappa hit på en jättegod fläskfilé gryta som jag ska göra. Längtar redan!
Kram
 
FRÅGA:
Firar du din pappa på fars dag??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0