Fredag 10 oktober 2014

Saknar sommaren, det börjar ju bli så kallt nu..
 
Hej bloggen!

Äntligen fredag säger jag bara! Igår och idag har varit riktigt sega dagar på jobbet, så sega och tråkiga att jag fick huvudvärk en stund innan jag slutade. Har tagit en tablett, men det verkar inte vilja gå över. Får hoppas det hjälper med lite cola senare när polaren P kommer från affären, vi ska nämligen se lite serie och förhoppningsvis spela lite också. Tänka på lite annat.
 
Annars har det väl inte hänt vidare mycket, i vanlig ordning med andra ord. Skulle vara roligt om det någon gång hände något eller rättare sagt om man orkade göra något, men som det är just nu tar detta jobb kål på mig. Alldeles för långa dagar. Nåja, har ju ändå inte så mycket val och man kunde ju råka jobba med något ännu värre, där jag är nu trivs jag ju i alla fall stundtals.
 
Inte något vidare intressant inlägg idag.. men nu vet ni i alla fall lite. ;)
Kram
 
FRÅGA:
Har du ofta huvudvärk??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0