Torsdag 18 september 2014

Nu är det höst..
 
God morgon bloggen!
 
Gick upp lite tidigare än vad jag behövde idag för att hinna med att skriva här. Jag har ju för länge sedan haft min sista semesterdag och vad hände inte då?! Jo, jag blev sjuk såklart och denna gång var en sån där gång då man är sjuk väldigt länge och nu när man har jobb så har man ju en tidspress på sig att bli frisk så jag fick gå till vårdcentralen och bli sjukskriven. På tal om jobbet så har jag börjat vantrivas där av olika orsaker, så när jag kommer hem efter en lång dag nu för tiden så är jag så otroligt trött, något jag inte var innan. Vi får väl se om det ändras vartefter..
 
Men idag ska vi inte prata tråkigheter, för idag är det pappas födelsedag! Grattis pappa! Jag som skrotade min bil i lördags lånar nu hans bil för att ta mig till jobbet och lägligt nog ska jag lämna den tillbaka idag. Så han får besök idag en stund. Ser fram emot det, för det var länge sedan jag var där, han brukar alltid komma hem till mig annars.
 
Nej, nu måste jag avsluta här, måste göra mig extra vacker till jobbet idag, det är nämligen personal fotografering och sedan porträtt fotografering som gäller idag. Har ingen direkt lust, men tydligen får ingen komma undan.
Kram
 
FRÅGA:
Tycker du om att vara med på bild??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0