Tisdag 28 april 2015

Inte den bästa bilden, men mobilkameran är verkligen dålig. De blir så små och suddiga.. 
 
God morgon bloggen!
 
Blir lite irriterad. Råkade trycka på fel så inlägget stängdes och jag vet inte vad som hände, men något blev fel så jag får skriva om alltihop, typiskt!
 
Härinne skrivs det ju inte alltför mycket nu för tiden. Fast sedan jag skrev sist så har det blivit x antal grilldagar. Ja, några grillkvällar har det inte blivit eftersom det har blivit grillat till middag och middagen brukar ske vid 15-16 tiden här. Jag kan ju i alla fall avslöja att jag har blivit lite av en grillmästare. Kanske inte helt i toppklass, men inte så långt ifrån. Lyckas få köttet ganska lättuggat. Det är faktiskt ganska lätt efter man klurat ut hur köttet ska ligga på grillen och ett tips är att vända ofta på bitarna. Nästa gång måste det grillas mer än bara några bitar kött.. får tänka lite på vad. Hm.. 
 
Imorgon ska jag på ett möte i alla fall. Förhoppningsvis är det ett positivt sådant, Kanske har de hittat någon som kan hjälpa mig att bli av med min skräck när det kommer till att kunna handla själv eller gå ut med vänner på restaurang och ha trevligt.
 
Idag står inte så mycket på schemat i alla fall. Håller på och tvättar i detta nu och kanske blir det att åka och handla i eftermiddag. Jag har i alla fall skrivit en lista på lite saker som måste hem.
Kram

Fråga:
Är du bra på att grilla??

Kommentarer
Postat av: Netti

Nä jag är inte bra på att grilla men jag är däremot bra på att äta grillat :-D

2015-04-28 @ 11:20:33
URL: http://starby.devote.se
Postat av: ALEXANDRA SALOMATIN

Vilken fin blogg du har! Och snygga bilder!

Kolla gärna in min blogg, du kommer att älska den!

2015-05-01 @ 15:43:26
URL: http://nouw.com/alexandrasalomatin/
Postat av: Linnea

Tack så mycket för kommentaren på bloggen! Så fin bild. Hoppas du har en bra dag :)

2015-05-04 @ 15:42:38
URL: http://neeiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0