Fredag 18 december 2015

Har fått det lite julpyntat här trots noll känsla av att det snart är jul.
 
Hej bloggen!
 
Jaha oj då, mer än fyra månader har gått sedan jag brydde mig om att skriva något här. Ändå har det hänt en hel del sedan jag var i Stockholm för lite roligheter och avkoppling. Vet inte varför jag inte skrivit något, men ibland känns det bara helt enkelt inte tillräckligt intressant eller så vill jag helt enkelt bara inte dela med mig av vissa saker. 
 
Har i alla fall sedan sist jag skrev haft en polare från Umeå här hela två gånger. Då blev det mycket spelande och sköna promenader. En hel del serietittande blev det också. Vi fastna i en gammal spökserie som ska handla om riktiga fall. Ganska spännande faktiskt. 

Sedan har jag börjat kbt för att bli av med lite av min skräck för saker och ting. Den som har hand om det är borta ett tag så just nu står det still och jag hoppas att det kommer igång snart igen. Vet att det blir i januari nästa år som det kan börjas med som tidigast. Vet inte hur det ska hjälpa men får försöka att inte vara alltför skeptisk och verkligen gå in för det här. Allt leva lite i en glasbubbla har jag ingen lust att göra hela livet.
 
Jag har även fått en ny vän i grannen Sandra, eller ja, nu är hon ju ingen granne längre eftersom hon har flyttat så vi sa det att nu är vi officiellt kompisar. Lite kul eftersom jag annars bara känner killar. :)
 
Idag då kan jag väl också berätta om. Har julstökat, druckit glögg och lyssnat lite på musik. Så nu är här pyntat och klart inför julen. Eller i alla fall så gott som. Någon gran har ju inte kommit upp än. Får se om det kanske blir i helgen eller i nästa vecka. Har detta år haft noll julkänsla. Och tror knappast att det kommer någon. Har varit alltför mycket stress och negativitet över olika saker, samt att det inte finns någon snö. Iofs är jag tacksam för det, men lite snö på självaste julafton och över nyår kan det gott vara.
Kram
 
FRÅGA:
Har du julpyntat??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0