Måndag 15 augusti 2016

 
Jag och Sandra tidigare ikväll. Slutet gott, allting gott.
 
God kväll bloggen!

Nu är det ju verkligen kväll och har inte haft tid att slänga in ett inlägg förrän nu först.
I flera dagar (sedan förra veckan) hade Sandra och jag bestämt att vi skulle ses idag och att hon skulle komma till mig för ovanlighetens skull. 
Men på grund av feltolkningar tidigt på morgonen uppstod missförstånd och vi båda blev lite småsura på varandra. Fast som tur var redde vi snabbt ut det och sedan åkte hon hem till mig i alla fall.
 
Vi åt lite mat, tog lite snygga bilder, kollade på datorn och pratade om precis allting. Trots att vi inte gjorde så mycket i vanlig ordning så sprang tiden iväg och jag skjutsade hem henne för några timmar sedan. 
 
Fråga:
Är du långsint??

Kommentarer
Postat av: sandra.

Så snygga vi är ;)
Och trots missförstånd så redde allt ut sig, jag är inte långsint faktiskt, beror helt på vad det gäller men skulle inte påstå att jag är långsint, är du det? <3 tack för god mat och trevligt sällskap

Svar: Ja, eller hur. Snyggaste tjejerna! :)Jag är inte heller så långsint, men som du säger så beror det på vad det handlar om. :)
Leia

2016-08-16 @ 18:41:39
URL: http://miinvardaag.blogg.se/
Postat av: Misstossequeen

Fin bild 😊

Långsint, det beror helt och hållet på vad det handlar om..

Svar: Tack så mycket!Ja, jag håller nog med lite där ang långsint. Men oftast är det nog bra att inte vara det.
Leia

2016-08-16 @ 19:28:15
URL: http://Misstossequeen.se
Postat av: Tilda Barkselius

Himla kul att träffa en kompis!
Nej jag är inte särskilt långsint :)

Svar: Ja, alltid roligt att träffa sina vänner!Det är bra att inte vara långsint!
Leia

2016-08-16 @ 20:25:04
URL: http://fluring.blogg.se/
Postat av: Amanda Forsman

Vilken fin bild på er :)

Svar: Tack så mycket! :)
Leia

2016-08-17 @ 21:06:00
URL: http://amandaforsman.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0