Tisdag 9 februari 2016

Hallen i renovering, före, under och efter. Nu ska bara nya mattor dit.
 
God dag bloggen!
 
Tiden går så himla fort och jag glömmer verkligen bort att uppdatera här fastän det ibland händer saker. Som lördagen till söndagen för två veckor sedan (23-24 jan). Då målades äntligen hallen om. Efter typ tre år. Det borde ha gjorts långt tidigare för hallen var inget annat än deprimerande. Mörk och eländig. Och det spelade ingen roll hur många lampor som var tända så var känslan i hallen inget bra. Nu efter lite vit färg på väggarna och lite mera ordning så blev det verkligen ett jättelyft! Känslan är så mycket bättre, det ser större ut och man känner sig inte så instängd. Enda jag önskar var att även golvet kunde bytas ut, det är alldeles för mörkt för min smak. Men eftersom detta är hyres så är det ingen idé att göra alltför mycket så det som får duga är ett par nya mattor. Jakten på mattorna är påbörjad.
 
I torsdags var jag även på bio med pappan min och Nall. Vi såg nya star wars i 3d och visst är det väl effektfullt med just 3d. Filmen var väl bättre än jag trodde men att den har fått så höga betyg som den har fått kan jag inte riktigt förstå. 
 
Annars i dagarna har jag planerat inför min kommande födelsedag! Det blir att slå på stort i år och verkligen ha en riktig fest. Saker är beställda och redo att hämtas ut, sen är det bara att förverkliga mina idéer och hoppas på att det blir så bra som jag har tänkt mig.
Kram

Fråga:
När fyller du år??

Kommentarer
Postat av: Sandra'

det blev verkligen förändring :)
så himla fint!

2016-02-12 @ 19:56:57
URL: http://ssandras.se
Postat av: sandra.

tack gumman :) ja blev jätte nöjd, blev jättefint =)

2016-02-18 @ 11:58:14
URL: http://miinvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0