Söndag 10 januari 2016

Bild från en annan kväll. Glömde ta bilder alls i onsdags då det var vinkväll..
 
God kväll bloggen!
 
Då var det väl dags att skriva ett litet inlägg igen. Det händer ju inte så himla mycket dessa dagar. Och speciellt inte nu när snön har bestämt sig för att komma tillslut. Har kommit en väldans massa snö på bara några dagar. Lite mysigt är det allt och det blir ju ljusare, fast jag tycker att det kunde ha kommit till julafton istället, stannat över nyår och sen smällt bort.
 
I onsdags hade jag Daniel över hit på en goth, spel och vinkväll. Var en trevlig kväll, mycket skratt och roliga saker att prata om. Det behövdes. Inte så ofta som vi träffas numera, men ibland så blir det av. Jag förlorade vårat spel i alla fall och det var nog det längsta spel av den sorten vi spelat. Vi pratade helt enkelt för mycket, så vi hann knappt klart innan han var tvungen att åka iväg hem. :)
 
Igår förresten kan jag ju ta och skriva om när jag ändå håller på. Då var jag hos farmor och farfar med övriga familjen på den sidan och firade just farfar som fyller hela 80 år nu på måndag! Så grattis farfar! Han ser ut att fylla 70 max ungefär, och pigg är han också. Det är roligt att se. Får hoppas det varar i många år till.
Det var i alla fall en bra dag.
Kram
 
Fråga:
Har du snö där du bor??

Kommentarer
Postat av: Sandra'

Låter mysigt :) vad var de för spel ni spela?
och som svar på dagens fråga ; ja ja har snö här haha.
Ska försöka komma över på en fika i veckan puss & kram!

2016-01-10 @ 22:54:34
URL: http://miinvardaag.blogg.se
Postat av: Sandra'

haha, vi är ju trots allt det :) ja det är klart när man har en snygg fotograf som fotar också haha alltså du :)
får ses snart igen gumman puss & kram!

2016-01-16 @ 20:58:59
URL: http://miinvardaag.blogg.se
Postat av: Sandra'

ja det är klart det gör :)

2016-01-18 @ 02:37:13
URL: http://miinvardaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0