Torsdag 21 januari 2016

Från kvällens kaffe intag hemma hos Sandra. :)
 
God kväll bloggen!

Känner att det är dags att slänga in ett litet inlägg här så jag i alla fall kan komma ihåg något av den senaste veckan som gått. Jag tycker dagarna går så fort, likaså veckorna. Hinner ju knappt med att existera. Fast denna vecka har jag väl varit i lite som en dimma, av olika orsaker och de har jag ingen lust att gå in på här i bloggen mer än att det varit tjafs med en polare. Mycket mer behövs inte sägas.
 
Nåja, i fredags så kom äntligen en torktumlare hem hit så nu slipper det hänga kläder konstant på torkstrecket i sovrummet. Har inte bestämt mig för om allt kommer att tumlas, men det som är jobbigt kommer att åka in där så som strumpor och underkläder, sängkläder och handdukar. Det är såna saker man gärna vill ha in i skåpen direkt.
Det var även i fredags som min numera polare, kompis, vän, ja kalla det vad ni vill, Sandra var här. Hon var här i bra många timmar och ändå gick tiden så fort. Jag tror nog att det beror på att vi hade väldigt roligt. Tycker det är så roligt att vi har lyckats bli vänner istället för "bara" grannar. Nu bor hon ju inte kvar här längre, men ni fattar. :)
 
På tal om just Sandra så var jag förbi hos henne en sväng tidigare ikväll och drack lite kaffe och snackade. Var där i två timmar och tiden bara flög förbi. Vi hade riktigt roligt. Försökte oss på att göra en egen träningsvideo. Gick sådär. Fast roligt var det allt. :) Tack för idag Sandra. Henne blogg hittar ni här förresten. 
Kram
 
Fråga:
Tycker du också att tiden går fort när du har roligt??

Kommentarer
Postat av: Sandra'

tiden går alldeles för fort när man har roligt :) Tack för båda dagarna ;D haha videon är bäst! så himla rolig. mer träning nästa gång :)

2016-01-23 @ 01:57:46
URL: http://miinvardaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0