Lör 19/12 2009

God dag!

Tänkte börja dagen med att berätta om igårdagen istället.

Vi hade som sagt var fullt upp hela gårdagen. Direkt efter frukosten åkte vi för att storhandla allt som ska bli julmat plus annat som behövs hem. Babe skjutsade hem mig så jag kunde packa upp alla kyl & frysvaror medan han åkte och köpte resten av grejerna.
Så när han kom hem lagade vi mat snabbt, Nalls bror kom nämligen på besök bara 30 minuter efter maten, så det gällde att vara snabb. Han stannade några timmar och ja. Kvällen gick fort.
På kvällen var det verkligen ett bad som verkligen behövdes. Finns det bättre sätt att slappna av på? Skulle inte tro det. Ja. Detta blev ju inte direkt det inlägg jag tänkt att det skulle bli..

Skriver senare igen, är upptagen med lite saker just nu.

Kommentarer
Postat av: Jaane

Svara på "dagens fråga" vad önskar du dig mest på julen:)?

2009-12-19 @ 20:35:46
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag håller med, bad är nog ett av de mest avslappnande.. sakerna (?) som finns!

2009-12-20 @ 11:28:55
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0