Tis 29/12 2009

God förmiddag bloggen!

Var ute med hunden för snart två timmar sedan redan. Har dock funderat på vad som kan skrivas. Finns inte mycket att skriva om som vanligt på morgonen. Fast en sak undrar jag över, varför är man mindre hungrig på morgonen när man är själv hemma? Alltid samma visa. Jag blir hungrig först vid 13 tiden tidigast när jag är själv. Bra det kanske, jag vet inte.

Pappan min ringde nyss och jag skulle fråga Moster något om nyår. Det är ju hos henne vi ska vara med samma folk som förra året. Det blir jag, Nall, Pappa, Moster, B, L & G. Precis som förra året som sagt. Och det är ju min familj & släkt, alla utom G kan man säga. Det är en bekant till oss. Och det är precis så här jag vill fira nyår. Med släkten & familjen. Det är så vi alltid har gjort utom kanske 2-3 år på grund av en grej. Men jag hoppas att det firas såhär i fortsättningen också utan att folk försöker förstöra. 
Firade nyår med vänner gjorde jag ett år, och aldrig igen. Det var det tråkigaste nyår jag haft. Festen var död, det hände inget och det var bara tråkiga människor där. Svartsjuka och bråk uppstod. Nej fy, det nyåret glömmer jag aldrig och jag blir förbannad och arg bara jag tänker på det. Och ilskan riktas mot två personer. URK!

Mot gladare tankar! Har känslan av att detta nyår kommer bli super! Har ju nya fina kläder till dess och jag får fira det med dem som betyder mest. Minus två andra viktiga personer i mitt liv, men de kan ju inte vara med då tyvärr. Blir ändå att hälsa på Morfar innan. för han är en av de viktiga som tyvärr inte kan vara med.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha jaaa xD

2009-12-29 @ 14:13:15
URL: http://sweetcessi.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. vilken fin blogg du har allt bra med dig?

2009-12-29 @ 18:30:49
URL: http://aelfs.blogg.se/
Postat av: Säm

Nu har jag frågestund i min blogg.

Nu har ni chansen att fråga vad ni vill och jag svarar..

kram

2009-12-30 @ 02:10:23
URL: http://zaibi.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag vill också fira nyår som du, med nära och kära, på ett lugnt sätt. Alexander vill in till stan, och röja, men det vill inte jag. =/

2009-12-30 @ 15:54:20
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0