Mindre bra dag


En bild från en dag i maj.. En bra dag i maj.


Usch
ja, som rubriken säger så har det verkligen inte varit den bästa av dagar idag. Har haft mina misstankar på en sak en längre tid nu, eller ja, något sådant. Och idag fick jag just de misstankarna bekräftade. Jag kan ju säga att jag är så trött på den personen att jag bara vill ställa mig och skrika rätt ut, eller bara lägga en pizza på denna person. Denna jobbiga människa vägrar låta saker och ting vara så att det kan läka i fred! Tål inte denna tröga människa, och det värsta är att denne vet om det, mer eller mindre i alla fall och trots detta fortsätter. 

Något som däremot har varit bra idag är att jag hämtat ut mina månadslinser. Och hittills är jag tyvärr inte nöjd med dem. De är lite större än endagslinserna jag testade och jag vet inte om de sitter som de ska heller. Känns som att de sitter mer på sidan än mitt på. Fast eftersom jag fick dem idag så ska jag absolut försöka mig på att ge dem några dagars chanser. Kanske det bara handlar om vana? Någon som vet?

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och antingen spela tv spel eller se på tv och läsa innan det är dags att sova. Hoppas på en bättre dag imorgon!
Kram


FRÅGA:
Hur spenderar du denna kväll??



Kommentarer
Postat av: zandra

jag kör veckans blogg om du vill vara med



har du haft en bra dag?

2010-08-31 @ 22:28:02
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Jonna

vilken fin bild!

2010-09-01 @ 07:48:49
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Diana

Precis! Jag lever inget glamoröst liv direkt. Antingen är jag bara hemma eller så är jag i skolan.

2010-09-01 @ 12:16:14
URL: http://salsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0