Fredag 3/12 2010


Dessa hänger i köksfönstret och glimmar (i sovrummet har vi silver) . Så fint. Idén kommer från när jag var liten då pappa och jag brukade hänga upp julkulor i gardinen i olika längder.

God kväll!

För
ett tag sedan skapade jag en ny katergori som fick heta jul, då jag älskar julen. Det är den mysigaste och finaste tiden på året. I alla fall när man är inomhus och allt pynt kommer fram ur lådorna.

Denna fredag hade jag egentligen tänkt att blogga tidigare än vad jag gör. Idag har det mesta varit ganska bra med mig om jag ska vara ärlig, det har börjat sjunka in mer och mer nu. Jag vet att våran familjemedlem sa att vi inte skulle vara ledsna den dagen det hände. Men det blir man ju av naturliga skäl ett tag. Men idag har det mesta som sagt varit okej.

Idag har jag för första gången varit ensam sedan förra fredagen då jag råkade bli ensam på grund av att Nall ringdes in till jobbet. (maximal otur en dag som då) Så idag har vi med andra ord haft en riktigt normal dag. Precis som allt brukade vara innan allt hände förra torsdagen. Som jag sagt till Nall är det nog för allas och framförallt mitt bästa om allt blir till det normala så fort som möjligt nu.

Nu ska jag ut i köket och göra en god sallad, behöver nog äta något mer denna dag känner jag.

Kommentarer
Postat av: Nadja

resan gick bra och finns på msn.

allt bra med dig?

kram

2010-12-04 @ 12:39:07
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

Halloj



ja allt gick bra förutom förseningar men det var lite läskigt och mådde illa en hel del. =( kram

2010-12-04 @ 13:24:54
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nny

Va roligt att det finns fler som hänger kulor i fönstren :)

2010-12-16 @ 08:59:20
URL: http://nnysworld.blogg.se/
Postat av: Keegan94

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-05-05 @ 12:41:58
URL: http://keegan94.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0