Torsdag 2/12 1010



God kväll!

Igår kväll ändrade jag min design här på bloggen. Jag valde att behålla den laxrosa färgen som jag blivit väldigt förtjust i, dock ändrade jag på lite andra saker samt headern. Genom att byta header tycker jag att bloggen fick sig ett helt nytt utséende. Jag är helnöjd!

Idag har det gått exakt en vecka sedan våran fina älskade familjemedlem lämnade oss. Ibland känns det som att detta aldrig har hänt, att denne fortfarande är kvar hos oss. Fast idag var jag och beställde blommor till begravningen, Nall följde såklart med bort till blomsterbutiken som ligger precis här borta. Fick se ett färdigt blomsterarrangemang som jag tyckte såg fint ut och bestämde mig för att ta en likadan, dock med ytterligare en färg. Orange, som står för hösten eftersom det var då denne fyllde år.

Idag har jag även julfixat här hemma. Så idag har jag strukit och satt upp julgardiner och dukar, samt gjort lite annat julpiff. Ska absolut ta bilder på det när kameran åker fram nästa gång. Får se när det blir. Tycker dock att det blev väldigt hemtrevligt och fint, även om det blev ungefär samma som föregående år.

Förutom att ha julpiffat här hemma så har jag lagat mat, det blev korv (som inte är min favorit direkt, men Nall gillar det), potatismos, sallad och gräddfilsåsen med vitlök & kryddor från igår. Gott gott.
Det har verkligen varit välbehövligt att ha haft något att göra hela den här dagen, men nu ska det faktiskt bli skönt att ta det lugnt resten av kvällen. Klockan 20.00 börjar vampire diaries och det ska jag se, har börjat älska den serien mer och mer nu.

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag e hemma, finns på msn. =) kram

2010-12-02 @ 19:47:25
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Ja verkligen! Först trodde jag man skulle behöva fråga men alla verkade ta foton med henne så. :)

2010-12-03 @ 17:09:37
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SPANA IN MIN TÄVLING PÅ BLOGGEN! :)

det enda man behöver göra för att vara med är att skriva en kommentar.



PUSS & KRAM

2010-12-07 @ 15:27:54
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0