Fre 21/5 2010

God dag!

Vaknade redan vid 09, och hade vaknat flera gånger innan det. Fast vem vill gå upp vid 04? Inte jag i alla fall, så jag passade såklart att sova lite till. Läste och försökte vara så tyst som möjligt tills klockan var strax över 10, då väckte jag Nall. Så vi har ätit frukost för ett tag sedan nu.

Senare blir det antagligen iväg en sväng till Morfar. Han har avslutat sitt tvabonnemang då han inte ser på tv längre, så då ska min morbror få den tvn, så den ska vi åka och hämta. Medan Nall och L åker och lämnar tvn hemma hos honom så ska jag vara kvar hos Morfar under tiden. Passa på att umgås och prata. Perfekt!

Under tiden blir det idag att kolla runt på nätet och sedan fixa en lite tidigare middag på grund av tvn. Och vem vet, kanske blir det något gott senare ikväll?
Kram!



Ytterligare en bild från landet när vi var där i tisdags en snabbsväng. Det är helt otroligt fint där med alla blommorna som finns där så här års. Uppe vid farmor & farfars hus är det fullt av påskliljor som blommar.


Kommentarer
Postat av: carina

:)

Hoppas du får en härlig fredagkväll!

2010-05-21 @ 15:14:18
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0