Fullt upp

God kväll!

De senaste dagarna har det varit ganska fullt upp och samtidigt inte. Det har alltid funnits något att göra, och de stunder som varit "lediga" har jag mest bara njutit av så att säga.

Har tidigare ikväll tagit en skön och välbehövlig dusch, ja ni läste rätt, en dusch, med bodyscrubb och lite annat skönt. Skämma bort sig lite. Nu för tiden försöker jag att inte bada, i alla fall inte i veckorna. Min hud blir så torr då. Och när huden blir sådär torr kan det ibland hända att jag får röda kliande utslag lite här och var, mest på ryggen eftersom den ibland glöms bort när jag tar på kräm. Visst, killen hjälper mig med att få kräm på ryggen, fast som sagt, ibland glöms det bort och då kan de där utslagen komma. De brukar försvinna efter ett tag. Bara irriterande när de kommer fast då har jag i alla fall fått ett slags varningstecken på att det är dags att sluta bada på ett tag och bara ägna sig åt att duscha de närmsta veckorna.

Nu sitter jag här nöjd och glad i sängen med laptopen i högsta hugg. Det blir nog att jag endast kommer att använda denna, i alla fall för några dagar. I min andra dator har nämligen virusskyddet gått ut, så jag måste ha hjälp med det. Så Nall får prata med någon han känner. Synd bara att det inte är samma person som förr, men tider förändras ju tyvärr. Dock väntar vi fortfarande på ett samtal från denna person. Kanske det händer förr eller senare?
Visserligen är det ju bara bra att jag kommer att vara tvungen att använda bara denna dator för ett tag. Jag har av någon lustig anledning ändå använt min stationära dator mest trots att jag både önskade mig och fick en bärbar. Mycket på grund av att jag har svårt för att lära mig allt det nya i denna. Den har ju inte samma program som i min andra dator. Dock älskar jag denna laptop, den är så smidig och knapparna är tysta. Bäst att lära sig någon gång!

Ha en fin kväll!
Kram

FRÅGA:
Planerar du ofta dina dagar??


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Huden är verkligen känslig för väder- och klimatväxlingar, jag blir också torr för minsta lilla just nu.

2010-06-01 @ 21:20:32
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0