Mån 31/5 2010

God dag!

Vaknade redan innan kl 09 imorse och gick upp då. Direkt efter frukosten åkte vi iväg för att hämta någon bilgrej från killens föräldrar och så hade jag ett litet paket att hämta ut. Så vi kom hem för någon timme sedan och jag måste säga att jag egentligen inte ville gå in.
Det är jättehärligt väder ute denna sista maj! Det är tunna moln fast solen lyckas lysa igenom dem i alla fall. Det är varmt och så fläktar det lite. Några grader varmare till och det är verkligen sommar!

Nu är jag lite smått irriterad. Tv4+ fungerar inte och nu går beverly hills 90210, och vad jag läst så ska det såklart vara ett mycket spännande avsnitt. Så typiskt!

Snart ska jag börja med maten i alla fall, så jag får väl ge upp hoppet om att kanalen ska börja fungera normalt.
Kram

Kommentarer
Postat av: angelica

svar; jag har gjort det nu! kram :)

2010-05-31 @ 13:59:52
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0