Fredag 12/11 2010


Ser ungefär ut såhär även denna dag. Skönt om snön försvinner fram till december i alla fall.

God dag!

Har
precis nyss varit ute med Gubben, snön håller äntligen på att smälta bort, men i och med det så är det faktiskt lite halt ute och Gubben som drar i kopplet så fort han får chansen var jag tvungen att hålla extra koll på med kort koppel som vanligt. Att hålla kopplet kort är ett måste då han är en rätt stor hund, strax över medel skulle jag tro och han är riktigt stark, och jag är rätt kort. Så har han långt koppel flyger jag efter som en vante och det skulle vara så oerhört pinsamt och för att inte tala om de skador man kan få. Nej, kort koppel för det mesta. Ibland låter jag honom ha lite längre när det inte är halt och inga hundar finns i närheten, dessutom kör jag stenhårt med kommandon, det är ju trots allt jag som bestämmer.

Känns lite trist det här med att jag inte bloggar fler än en gång per dag nu för tiden. Men om jag ska vara ärlig så har jag inget vidare vettigt att skriva om just nu så därför låter jag det vara tills jag känner att jag har något att skriva om. Jag kollade igenom bloggen för ett tag sedan och tog då bort en hel del meningslösa inlägg, som det bara stod god natt i. Hur intressant är det på en skala? Inte, så därför fick de tas bort.
Och jag är nöjd, för det var i samma veva som jag kom på att jag vill att min blogg ska vara fyllda av inlägg som i alla fall handlar om något. Som t.ex. mina mornar oavsett om de är lika varandra. Bloggen är ju trots allt lite som en dagbok. Kommer att vara roligt att blicka tillbaka på och se vad som står om några år. Fast snart hoppas jag att något intressant dyker upp som jag kan skriva om så att bloggen återigen blir fylld av inlägg.
Kram

FRÅGA:
Har skrivit sådant som efteråt inte känns värt att ha skrivit om??

Kommentarer
Postat av: anna-sara

tack så mycket :) fin blogg :)

2010-11-12 @ 13:20:36
URL: http://aannasara.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: tack desamma! :)

2010-11-12 @ 14:32:42
URL: http://lindah1.blogg.se/
Postat av: Nadja

Goddag! =)



Ja precis det är ett stort minus. =) Jo bara bra sj? =) kram

2010-11-12 @ 15:10:31
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: j

Det är en kille jag har börjat träffa en del nu kan jag vell säga ;)

2010-11-12 @ 15:53:13
URL: http://lyngfelt.blogg.se/
Postat av: Glenntindra

good job please keep on the good work

2011-03-21 @ 07:34:34
URL: http://glenntindra.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0