Måndag 22/11 2010


Tydligen finns det fortfarande lite grönt kvar ute trots kylan och snön, men det försvinner nog helt snart. Om man då bortser från granar och tallar ;)

God förmiddag!

Jag
och hunden kom alldeles nyss in från våran morgonpromenad. Att det snöade igår går inte att ta miste på då det ligger ett vitt täcke av snö på marken. En av de bra sakerna med snö är att det blir lite ljusare ute även när det är mörkt, dock ser det ut som att snön återigen är på väg bort.

Lite senare idag måste jag ta mig ner på stan för ett ärende. Annars har jag inte så mycket inplanerat. Förutom att träffa pappan min idag igen, (han var även här igår på fika och pratstund). Jag ska ge honom ett spel till hans dator, sist när jag installerade det så blev det något galet och alla filer kom inte med. Så han kunde bara spela några minuter innan det avbröts. Nu däremot ska det fungera.

Nu blir det att diska upp några glas och koppar, de har tagit slut före tallrikarna i vanlig ordning. Skumt!
Kram

FRÅGA:
Har du några måsten idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0