Söndag 14/11 2010


Gårkvällens goda, grillat kycklinglår, sallad och keso.

God kväll!

Idag har det verkligen varit fullt upp precis hela dagen, så nu är det verkligen skönt att bara sitta här vid datorn och skriva sitt dagliga inlägg. Resten av kvällen kommer att gå i lugnets tecken.

Igår kväll åt vi resten de två kycklinglåren som blev kvar från fredagen då Nall var snäll och kom hem med lite gott. Till det gjorde jag en sallad och så hade jag keso till. Perfekt och gott kvällsmål som gjorde vi upp planer till, nämligen att åka till ikea idag på morgonen, och så gjorde vi dessutom. Det är bara som så att det hann att bli förmiddag innan vi kom iväg, som vanligt när vi planerat att göra något skapligt. Våra morgonvanor drar ut på tiden. Men det är ju något som vi vet om och vi hade ju inget att stressa till så det gjorde inte så mycket att vi kom iväg lite senare än tänkt även om det bara handlade om ca 30 minuter.
Inne på ikea gick vi ganska snabbt förbi det som ej var av intresse för att gå rakt på det vi var ute efter. Blev lite köp som ni kommer att få se längre fram!

Efter att vi hade varit på ikea åkte vi hem och åt lite mat och direkt efter det hämta upp min morbror L för att åka ner till Morfar och hälsa på lite samt dricka kaffe och äta en bit farsdagstårta. Det är ju trots allt fars dag och då får allt möjligt gott åka ner i magen.
Efter firandet hos Morfar åkte vi och handlade lite mat för att jag tidigare under dagen hade pratat med pappa och bjudit honom på fars dag middag, samt att han fick en liten farsdag present i form av ett doftljus. Hann även bli en hel del prat om allt möjligt innan han gick hem igen.

vi har för bara ett litet tag sedan blivit ensamma hemma, så det ska bli riktigt skönt att bara inte göra något fram tills att det är dags att sova.
Kram

FRÅGA:
Har du haft mycket att göra denna söndag??


Kommentarer
Postat av: Diana

Jag var hemma hos min kompis för att skriva på vår uppsats annars tog jag det väldigt lugnt!

2010-11-15 @ 06:51:50
URL: http://salsanovis.blogspot.com
Postat av: kajsa

Smasktigt! Några roliga planer för veckan? :)

2010-11-16 @ 18:48:33
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0