Söndag 21/11 2010


Hade en riktig filmkväll igår med vänner. Två filmer hann vi med att se, samtidigt som jag sprang upp och ner till tvättstugan med jämna mellanrum. En riktigt trevlig kväll bortsett från tvätten. ;)

God dag!

Vaknade vid 10 denna morgon, dock efter att ha vaknat andra eller tredje gången på grund av en viss hund som har varit otålig. Han stod och trampade utanför sovrumsdörren som han tidigare under morgonen öppnat och jag kunde verkligen höra att hans klor måste klippas. Kloklippning kommer att ske imorgon. Tror jag har sparat 80 kr för just den saken och nu är det två månader sedan sist, så det är dags igen.

Igår kväll fick vi besök av Henrik och hans nya tjej. Jag vet inte hur länge de har varit tillsammans, fast det var första gången jag träffade henne i alla fall. Så vi fyra spenderade gårkvällen med att se på hela två stycken filmer, åt chips, godis och drack julmust. Trevlig kväll!
Enda jobbiga med gårkvällen var att jag sprang upp och ner till tvättstugan med jämna mellanrum på grund av att vi tvättade och eftersom Henrik från början är Nalls vän så lät jag Nall slippa undan med tvätten för den här gången. Däremot fick han hjälpa till att bädda rent och hänga upp allt efter att de hade gått. Inte mer än rätt.

Nu ska jag bara ta det lugnt innan det är dags för mig att laga mat. Och senare får vi fikabesök.
Kram

FRÅGA:
Såg du på film denna helg??

Kommentarer
Postat av: Sofia

kan du inte lägga upp en bild på dig & din kille tsm? =)

2010-11-21 @ 12:48:42
Postat av: Nadja

Hejje allt bra idag? =)

finns på msn. =) kram

2010-11-21 @ 17:08:09
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: olivia

Vi har målat och tapetserat! :)

2010-11-21 @ 22:10:29
URL: http://olivjass.blogg.se/
Postat av: Nadja

God natt! =)



Tack. =) ja du är den traditionella. =) dröm sött. =) kram

2010-11-21 @ 23:31:51
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar: ja superhärligt :D

2010-11-22 @ 08:53:01
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0