Lördag 23 april 2011


Några av alla fina bilar på Elmia bilmässa. Fanns så mycket att se på där. Hade en toppendag med vännerna!

God dag!

Igår blev det inget bloggande alls. För på torsdagskvällen bestämdes det med några vänner att vi skulle åka ner till Jönköping och elmia bilmässa. Sagt och gjort så gjorde vi just det.
Så igår morse ringde väckar klockan på 05.55 och det var bara att gå upp och fixa sig iordning, dricka en snabb kopp te och sedan iväg. Vi skulle möta de andra som vi skulle åka med (även om vi åkte i olika bilar) vid 07:30. Tre bilar blev det som åkte ner, jag, Nall & Denny i våran. Henka, hans tjej, Mattias och Henka tjock som han kallas, sedan en bil till med Christian och någon mer.

Vid tio tiden var vi framme och vi la i pengar för ca tre timmar. Och det var ungefär den tiden det tog att gå igenom alla salar och se på alla bilar, bil ljud med mera. Väldigt många fina bilar och kameran användes flitigt. Bara det att batteriet dog innan den sista salen, fast vi fick nog i alla fall med det allra mesta. Mycket motion blev det igår i alla fall.

vägen hem stannade vi för att käka ihop, fast efter Linköping skildes vi alla åt och vi åkte åt varsitt håll. För oss blev det att hjälpa B som har skadat sig ordentligt och ligger på sjukhuset. Det blev att skjutsa honom hem för att hämta lite kläder och annat och i skrivande stund väntar vi faktiskt på samtal från just B. Han kanske får komma hem idag och då har vi lovat att skjutsa hem honom.
Gårdagen blev alltså allt annat än vanlig och det var en toppendag! Hade så roligt!

Nu blir det att ta tag i den här dagen och se vad den har att erbjuda. Det är hur som helst strålande solsken och blå himmel ute!
Kram

FRÅGA:
Har du varit på bilmässa någon gång??

Kommentarer
Postat av: issa

jag har aldrig varit på bilmässa, det är inte min grej men bilarna ser ascoola ut :D

2011-04-23 @ 13:22:25
URL: http://issisbellis.blogg.se/
Postat av: N

Nej det har jag faktiskt inte!;P

Glad Påsk:D

2011-04-23 @ 14:00:30
URL: http://nataliaaas.blogg.se/
Postat av: SAnna

sv: jag har haft en jättebra dag, själv?

jag har faktiskt vart på bilmässa två gånger :D :D

2011-04-23 @ 17:43:05
URL: http://onesanna.blogg.se/
Postat av: danielaskokic

nej, alltid när de har varit så har ja glömt att gå :o!

2011-04-23 @ 20:56:05
URL: http://miniskokic.blogg.se/
Postat av: Bambi

Hejsan! Hoppas du minns mig. Det var en lång bloggpaus jag tog... Men nu är jag tillbaka och förhoppningsvis fortsätter du att följa bloggen! (Om du nu gjorde det, har ingen koll då jag skickar detta lilla meddelandet till personer som har kommenterat på bloggen!) Nytt inlägg uppe och även en snyggare design. Lämna gärna några åsikter kring designen eller inlägget.

Många Kyssar, Bambi.

2011-04-23 @ 21:36:13
URL: http://tjejmanualen.blogg.se/
Postat av: veronica

Vi hade också tänkt åka till elmia :) men ångrade oss i sista sekund.

Vi har varit på massa olika bilmässor :)

2011-04-24 @ 23:42:28
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: M a r i a h

Elmia är standard varje år för oss :D

Var riktigt bra iår, skulle önskat att jag hade kunnat haft med "den stora" plåmboken och shoppa saker till bilen ;) Fast vi var där på fredagen, lördagen brukar det vara burnout på A6, men snutarna är ju så på då :S



Sv; Ja han är söt, men många frågor när man är ute och går med en nakenhund ;)

2011-04-27 @ 11:04:54
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0