Lördag 27 augusti 2011


Lite trist att jag var för snabb med rörselserna när denna bild togs, fast den blev ändå rätt fint.

God dag lördag!

har det återigen gått ett bra tag sedan jag bloggade senast. Fast dagarna ser för det mesta ganska lika ut och det händer inte så mycket. Jobbar ju hela dagarna och när jag kommer hem måste det lagas mat och fixas, sedan är det sena kvällen och så har inte tiden och lusten för att blogga funnits. Samtidigt är det lite konstigt, för det händer mer i mitt liv nu än vad det gjorde då när jag bloggade som mest. Så egentligen borde denna blogg vara full av läsning även om det kanske inte är den mest intressanta läsning som finns. Men det kommer bli roligt om några år då jag går tillbaka och läser vad som hänt. Bara synd att jag missat några veckor här, men det har som sagt sett likadant ut varje dag.

Bor själv hemma för tillfället och på måndag har jag bott själv hemma en vecka och blir i alla fall en vecka till. Killen följde med B till Finland och deras sommarställe där ute. Och faktum är att det känns helt okej än även om det kommer stunder då jag saknar honom väldigt mycket. Samtidigt kan det vara bra att vara lite på varsitt håll ibland så man får just känslan av saknad. Har ju inte haft den så värst mycket förut med tanke på att vi båda alltid varit hemma. Fast första dagen när han åkte iväg (måndags morse) var nog värst. Då kändes det riktigt tomt här hemma.

Var på stan igår efter jobbet och shoppade lite med Mo. Hittade en del, fast inte fullt så mycket som jag hade tänkt. Och när jag precis sett världens finaste, sötaste topp så var självklart den i min storlek slut. Blir alltid lika besviken när det blir så. Lyckades i alla fall bränna 1370 kr på en och en halv timme. Så lite nytt fick följa med hem. Blev mest underkläder faktiskt, så det är nog inget som jag visar upp i bloggen.

Nu ska jag ta tag i den här dagen, vet inte vad som händer än. Fast det blir nog något i alla fall.
Kram

FRÅGA:
Har du shoppat på sista tiden??

Kommentarer
Postat av: Klackar&Kaffe

VINN NAGELLACK FRÅN DEPEND!



Gå in på http://klackarochkaffe.se/archives/1189 för att vara med och tävla!

2011-09-01 @ 11:56:22
URL: http://klackarochkaffe.se
Postat av: matilda

söt blogg! :)

2011-09-22 @ 19:23:02
URL: http://inteminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0