Söndag 11 december 2011



God kväll söndag!

Idag har jag verkligen varit duktig om jag får säga det själv. Idag har det gjorts en hel del som mer eller mindre var tvunget att göras förr eller senare. Det är nämligen att få upp julgardiner och dukar. Hade jag inte gjort det idag så hade det nog aldrig hänt, för julkänslan är lika med noll. Fast nu är det gjort i alla fall och fick det dessutom städat i samma veva. Dammat och dammsugit och som om det inte vore nog har jag tvättat och lagat mat också. Blev faktiskt nyss klar med den sista tvätten så nu förtjänar jag att vila resten av kvällen.

Imorgon är det tillbaka på allvaret igen. Känner absolut inte för det om jag ska vara ärlig och har funderat en del kring när tiden är rätt för att ta ut mina sista sex semesterdagar. Funderar på att försöka stå ut ett tag till och ta ut dem lagom till min födelsedag. Känns som att det inte kan skada med extra ledigt då.
Kram

FRÅGA:
Har du fixat inför julen??

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hejje. =)



Haft en bra helg? =) Kram

2011-12-11 @ 20:34:09
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0