Tisdag 27 december 2011


Lite bilder från självaste julafton!

God dag tisdag!

Tänkte egentligen slänga in bilderna och skriva ett inlägg redan igår, men det blev som ni kan se inte av. Fast idag däremot har jag gått igenom bilderna från julhelgen och det blir dessa som visas upp.
Julafton var vi som sagt bortbjudna och det var en trevlig och helt okej dag, lite annorlunda i år dock, förra året var också annorlunda. Men antar att inget förblir detsamma. Saknar lite de gamla jultraditionerna som var att fira hemma hos farmor och farfar. Tiderna förändras ju dock hela tiden och förr eller senare är det väl dags att skaffa egna traditioner eller nya kanske?

När vi väl kom hem till G på julafton så var vi de första där, men det dröjde inte länge förrän alla var samlade och då bjöds det på ett glas varm glögg innan maten. Gott var det i alla fall och det följdes av Kalle Anka såklart innan det blev julklapps spel där jag för övrigt vann en trisslott, tyvärr ingen vinst på den.

Kvällen där avslutades vid halv sju, vilket egentligen var en aningen tidigt. Fast Nall hade bokat bastun och det fick jag veta när vi gått utanför dörren från G. Och jag kan ju säga att det var väldigt härligt med tanke på att julaftonskvällen var riktigt kylig. Hem kom vi varma och glada och då var det klassikern ett päron till farsa firar jul och sedan var julafton över. Nu ser jag fram emot nyårsafton!
Kram

FRÅGA:
Hade du en bra julafton??

Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Gott nytt år, hoppas julen varit bra!



Sv; Jo, det är ju det som är nackdelen med vita bilar. Jag tvättar nog min 1-2 gånger i veckan... Åh vad roligt att greja iordning på bilen, biljud är ju A och O tycker jag iaf :)

2012-01-04 @ 02:22:50
URL: http://nintendoandme.blogg.se/
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Härliga bilder :) Jag hade en underbar julafton!

2012-01-06 @ 11:58:48
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0