Fredag 1 juli 2011


Är ändå rätt så nöjd med kameran som jag fick i februari.

God eftermiddag!

Idag
är det äntligen fredag och jag har varit hemma i ungefär en och en halv timme redan. Har faktiskt inte gjort något speciellt under den tiden utan bara kollat lite på internet och bara haft det bra. Väntar nu in Nall och hunden. Ja, Gubben ska få vara hemma under helgen, sen vet jag inte om lilla hunden får hos Nalls föräldrar även nästa vecka. Men jag hoppas lite på det för hans egen skull. Samtidigt har det varit så tomt utan honom den här veckan. Fast vad gör man inte för sina små djur?!

Vet inte vad som händer resten av denna eftermiddag och kväll, antagligen händer väl inget speciellt vilket både känns bra och lite tråkigt om jag ska vara ärlig. Jag är en sådan person som gärna vill hitta på små saker trots att jag går efter mottot "borta bra men hemma bäst". Blir antagligen att grilla lite ikväll också, och sallad till det såklart.
Kram

FRÅGA:
Har du längtat efter fredag??

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en helt VALFRI vara från Bubbleroom!! Klicka in i min blogg ( www.submit.blogg.se ) för mer information.

2011-07-01 @ 19:44:07
URL: http://submit.blogg.se/
Postat av: Nadja

Godmorgon. =)

JO det är hyfsat bra. =) Vad händer för skoj idag? =) kram

2011-07-02 @ 09:06:39
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0