Fredag 3 juni 2011


Bilder från gårkvällen och denna fredagskväll. Alltid gott med grillat!

God kväll bloggen! Och välkommen juni månad.

Nu är vi visserligen inne på den tredje dagen redan och den första sommarmånaden har ju verkligen börjat bra måste jag säga. Har haft fullt upp i veckan som har varit. Och av någon anledning har bloggen återigen glömts bort lite grann. Dock inte med flit.

I onsdags efter att vi fick sluta tidigare från stället så åkte jag hem i några timmar för att sedan bli inbjuden till Patrick och hans dotter, där vi spelade spel, såg på film och gick en promenad ute i solen. En mycket trevlig eftermiddag och kväll.

Igår då så tog vi bilen en sväng runt stan, köpte tårta och åkte en sväng till Mo & B där vi fikade och snackade gojja. På vägen hem åkte vi för att köpa till grillat. Så det blev en mysig grillkväll där vi även delade på en flaska vitt. Väldigt gott!

Även ikväll har det grillats, dock inget vin för imorgonbitti ska jag åka och hämta min farbrors tjej och så ska vi åka ut till landet. Hon stannar antagligen där över helgen, medan jag bara åker ut över dagen. Pappan min är hur glad som helst över mina landet planer eftersom han vill att jag ska vara där ute mer. Det blir dessutom den allra första gången som jag åker ut dit helt själv. Om man då inte räknar med sällskapet förstås. Nall ska vara hemma fast däremot så tar jag med både hund och kamera ut till ön. Ska bli skönt att komma ut dit om jag ska vara lite ärlig. Ska försöka få lite färg också om det nu är möjligt.

Ha en fortsatt mysig fredag!
Kram

FRÅGA:
Är du glad över att värmen kommit??

Kommentarer
Postat av: Marysia

Gud vad gott det ser ut:)

2011-06-12 @ 20:43:46
URL: http://marysias.blogg.se/
Postat av: Lova

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 03:17:43
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0