Onsdag 29 juni 2011


Bild som jag tagit ute på landet.. Känns rätt fridfull att se på en dag som denna tycker jag.

God eftermiddag onsdag!

Eller ja, mitt humör och själva känsla över den här dagen är inte alls lika glad som texten här ovan anger. Det har inte alls varit min dag idag av olika anledningar. Och till stor del av ingen särskilld anledning. Men det är något som man får lära sig tidigt. Att livet och dagarna går upp och ner och att de inte alltid är bra. Jag kom hem för ett tag sedan och nu kan det ju bara bli bättre. Lite ledigt kanske får mig på topp igen!

Vet inte alls vad jag ska hitta på idag. Och förhoppningsvis så slutar killen min vanlig tid idag. Fast om jag orkar eller känner för att laga mat är en annan femma. Känner mig just nu inte så pigg på något som ni kanske har förstått.
Så jag avslutar här och försöker göra något åt problemet istället och kommer igen med ett bättre inlägg en annan gång!
Kram

FRÅGA:
Har din onsdag varit bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0