Tisdag 28 juni 2011


Gjorde en smörgåstårta till killen efter hans önskemål. Även om det inte är någon favorit hos mig.

God kväll tisdag!

Igår hade jag tankar på att skriva i bloggen, men eftersom jag hade andra tider på "stället" så orkade jag helt enkelt inte när jag kom hem vid 18 tiden på kvällen. Orkade nästan ingenting och var supertrött. Idag är det dock bättre med humöret och energin och tänkte skriva några rader om de gångna dagarna.

I lördags gjorde jag en smörgåstårta efter killens önskemål eftersom att han fyllde år då och ville ha något att bjuda alla gäster på. Gästerna kom dock på söndagen och trots att jag hade gjort en hel plåt smörgåstårta så blev det bara en bit över som Nall kunde ta till matlåda dagen efter. Vissa tog till och med om en gång och det kallar jag bra betyg. Och att den dessutom blev väldigt fin att se på skadar ju inte heller. Så på grund av de två sakerna så har jag en känsla av att det inte var sista gången som jag kommer att få göra smörgåstårta, i alla fall inte om killen får bestämma. ;)

På tal om idag. Idag har det varit en bra dag. Strålande solsken hela dagen och så har tiden gått ganska så fort. Hamnade hemma hos Patrick och hans dotter en sväng på eftermiddagen och vi spelade memory och hade vattenkrig. Lite småroligt sådär, att bli som barn på nytt. Det kan behövas ibland. Vuxenlivet är alltför tråkigt många gånger tyvärr.
Kram

FRÅGA:
Tycker du om smörgåstårta??

Kommentarer
Postat av: Ina

Kan du kanske svara på denna fråga i ett inlägg?

1: Vad jobbar du med? / hur försörjer ni er?

2: Vad tycker din kille om att du är med en annan kille hela tiden?

3: Vad är "stället" för något



//Ina

2011-06-29 @ 00:23:25
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så gott!

2011-07-01 @ 07:52:55
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0