Måndag 16 maj 2011



God kväll bloggen!

Nu
har det tydligen gått en hel vecka sedan jag bloggade sist. Inte trodde jag att det var så pass länge sedan, fast inlägget innan talar ju sitt tydliga språk.
Veckan som har varit har verkligen gått snabbt och det har inte varit brist på saker att göra heller. Kanske därför som tiden har gått så pass fort?! Vad har hänt sedan sist då? Jo, som jag berättade sist så har jag fått något att göra om dagarna och där har jag lärt känna en del nytt folk som jag träffat en del. Sedan har jag träffat även en annan nyfunnen vän en del.

I fredags var vi alla ute och spelade spel samt grillade i solskenet. Var en helt okej dag och senare på kvällen blev det utgång med en utav dem. Vet inte vad som hände där riktigt, men helt plötsligt gick jag från stället vi var på, träffade en annan på vägen hem och gick efter det hem till mig. Lördagen mådde jag väl sådär om jag ska vara ärlig. Låg mest ner i sängen och vilade hela dagen. Och igår åkte vi och köpte en ny grill då våran gamla grill gav upp. Den vi köpte igår är mycket mindre så balkongen blev det en hel del plats på nu om man ska jämföra mot hur det var när våran stora grill stod där. Ser ut som en ny balkong, så mycket fräschare! Så redan igår premiärgrillade vi på den. Gott!

Idag , har varit iväg på stället som jag nu spenderar mina dagar på. Har haft en ganska så rolig dag med en hel del skämt och skratt. Killar vet verkligen hur man har roligt, för ja. De jag börjat umgås med är just killar. Trivs bäst att ha killar som vänner. Något som jag skrivit förr.

Nu blir det att ta det lugnt den sista tiden som är kvar av den här kvällen, för imorgon ska jag upp tidigt igen.
Kram

FRÅGA:
Har du haft en bra helg??

Kommentarer
Postat av: N

Oooj ja! det var himml längesedan du bloggade! vad kul att du är tillbaka<3:D

2011-05-17 @ 15:35:47
URL: http://nataliaaas.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag är ju så nyfiken på vad det är du har för dig om dagarna. Kan du inte berätta?

2011-05-17 @ 18:21:27
URL: http://salsanovis.blogspot.com
Postat av: ellan

Hej kikar in och säger att jag dratt igång min blogg igen och även en liten tävling :)

Kanske har du turen på din sida!

var gärna med och delta!

Kram!

2011-05-19 @ 15:31:33
URL: http://ellybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0