Måndag 2 maj 2011



God morgon måndag!

Det blev inget biltittande igår. För det första så började det att regna lagom tills att vi skulle gå ner, för det andra så var det riktigt kallt ute igår och för det tredje så bestämde vi oss för att grilla istället. Det var helt klart mysigt och en stund efter maten fick vi besök av Pelle som är en vän till oss, fast mest till Nall. En kort stund efter att han hade gått blev det att tvätta. Vad är bättre än känslan av rena sängkläder?!

Har redan varit uppe ett bra tag här. Har duschat och fixat mig iordning och om en stund ska jag iväg på möte. Får se vad det mötet ger. Hoppas på något bra. Annars så finns det inget annat planerat för den här dagen.
Kram

FRÅGA:
Föredrar du att duscha på morgonen eller kvällen??

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: ledsen för sent svar

men allt är bra med mig :p

2011-05-02 @ 14:32:09
URL: http://beckapekka.blogg.se/
Postat av: claudia

jag förerar på kvällen :D

Allt bra?

2011-05-02 @ 19:22:53
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0