Måndag 23 maj 2011



God kväll!

Imorse var det upp tidigt som gällde så jag kom i tid till dit jag är nu för tiden om dagarna. Patrick var redan där och det slutade med att vi umgicks resten av dagen och han bjöd mig till och med på en glass. Så sött! Och imorgon vid 09-09.30 så kommer han hit och vi ska tillsammans åka och få gjort vårat uppdrag som vi och några till ska göra imorgon. :)

Har precis kommit upp ur ett bad och jag tänkte att det kunde vara avslappnande och hjälpa mig få bort lite jobbiga tankar som jag har. Men det lyckades inte något vidare. Avslappnad blev jag dock, fast tankarna är kvar än. Tror nog att jag kommer att få dras med dem ett tag.

Jag skrev ju att jag skulle försöka ta upp bloggandet igen och försöka att hinna med det då det är något som jag inte vill sluta med. Tycker om att kunna gå tillbaka och se vad man har skrivit och gjort och därför känns det bra att jag tog mig tiden att uppdatera här ikväll.
Kram

FRÅGA:
Gick du upp tidigt imorse??

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Leia hoppas du har det bra!

Har inte hört av mig på ett tag.

Och du har alltid underbara bilder som man kan kolla på.

Mvh Anna

2011-05-24 @ 07:33:06
URL: http://smurfenbloggar.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jätte fin bild , och ja jag gick upp tidigt imorse :D

2011-05-24 @ 17:47:45
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Linda - en vimsig mamma

nja vi sov över oss imorse =( önskar dig en trevlig torsdag! kram

2011-05-26 @ 14:19:45
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0