Söndag 30 oktober 2011


Försöker göra det bästa av denna söndagskväll, då jag just nu är ensam hemma.

God kväll söndag!

har det återigen gått ett tag mellan bloggningarna och egentligen förstår jag själv inte varför. Men en stor anledning är nog att det händer och sker rätt så mycket runt omkring och allt vill jag inte skriva om här i bloggen. Så egentligen skulle jag utan några större problem kunna skriva hur mycket som helst här om mina dagar, men så kommer det alltså inte att bli och då blir det tyvärr lite färre inlägg som kommer då och då.

Kan berätta lite om veckan som har varit i alla fall. I onsdags skulle min kära släkting som gick bort i november förra året har fyllt år. Så det firade vi ändå lite med god mat som nyaste vännen Patrick lagade här hemma hos mig och Nall och så skålade vi för honom med ett glas vin eftersom vin var något som han tyckte om. Allt har en liten tanke. Sedan hände det inte så mycket mer de andra dagarna.

Helgen har i alla fall spenderats mycket med just en vän och vi har mest sett på film samt varit ute och shoppat lite bra att ha saker, så som mjukgörande kräm och chips till filmerna. Vi skulle egentligen ha spenderat denna kväll tillsammans också och sett lite på tv, men tyvärr var han tvungen att ta hand om sin sjuka dotter. Och Nall är iväg. Så jag är därför alldeles själv hemma och tänkte då passa på att blogga lite om tiden som är och har varit sedan sist jag bloggade, tänt upp lite mysbelysning och annat trevligt. Det är sällan jag är helt ensam nu för tiden då jag alltid haft någon att vara med och hitta på saker tillsammans med sedan jag sa nej till att alltid vara hundvakt. Och jag måste säga att det är ett val som passar mig utmärkt. Men det svåra är nu att vara ensam även om det är väldigt skönt. Vad ska man liksom hitta på? Det är just det som är problemet. Min brist på idéer. Något att jobba på kanske? :)
Kram

FRÅGA:
Vad brukar du göra söndagskvällar??

Kommentarer
Postat av: Linn

Spela spel är en bra sysselsättning =)

2011-11-01 @ 17:30:39
URL: http://knyttsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0