Onsdag 14 september 2011


Lite onsdagsmys råder här hemma ikväll..

God kväll onsdag!

Skriver om det hela tiden, fast hjälp vad tiden flyger iväg om dagarna. Idag hade vi en utedag med jobbet, som vi brukar ha en till två gånger i veckan och denna gång mötte vi Håkan (han har slutat) som var ute och gick. Så det blev att prata bort några minuter innan vi sa hej då och jag och Patrick gick åt ett annat håll och fortsatte med vårat arbete. En timmes gående blev det och det var väldigt skönt att röra på sig lite. Imorgon är det dock att vara tillbaka på självaste arbetsplatsen igen.

Ikväll har vi en myskväll här hemma alla fyra. Med det menar jag såklart jag, Nall, hunden och Patrick, varav den sistnämnda sover över här hos oss denna veckan eftersom vi har gjort som så att vi ska åka tillsammans varje morgon. Och för mig innebär det ju att jag sparar både tid och pengar.
Dricker just nu en öl och skriver detta blogginlägg i lugn och ro. Behöver denna lilla stund för mig själv känner jag. I vanliga fall brukar jag inte tycka om öl, men denna var rätt okej och ska det drickas så måste den vara iskall, annars går det bara inte.

Nej, nu ska jag nog avsluta här och snart börja vara lite social.
Kram

FRÅGA:
Brukar du mysa mitt i veckan?

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken mysig ljuslykta :)



Sv: Tack, kul att du tyckte det :)

2011-09-17 @ 18:48:32
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0