Onsdag 7 september 2011


Har varit en bra dag, och en hel del har hänt.

God kväll!

Imorse när jag vaknade av ett gulligt morgon sms så trodde jag knappt att det var sant över hur mörkt det var ute. Visserligen gjorde väl det dåliga vädret sitt eftersom det var regnigt och allmänt trist. Men det är ju faktiskt också som så att vi nu går mot mörkare tider och har så gjort sedan midsommarafton. Fast de senaste veckorna har det verkligen märkts tydligt.. Nog om det.

Idag efter jobbet så åkte jag och Patrick iväg för att se på lite nya mobiler till mig. Blev till slut en liten söt mobil med tangentbord och hela alltet, så nu blir det enkelt att skriva och skicka sms och allt annat som den kan tänkas användas till. Så nu vet ni vart min kväll har gått..

Var efter mobilköpet en sväng hemma hos ovannämnda person med dotter och blev bjuden på grillat. Hur gott som helst och det gäller verkligen att passa på nu. Grillat är ju som sagt var godast. Dock går det ju att grilla på vintern också, men det är väl inte det roligaste med tanke på att det måste ske ute. Och att vara ute i kylan är väl ingen höjdare.

Nu blir det att dricka upp det te jag gjorde till mig nyss, sedan är det dags att sova för att om några timmar möta en ny dag!
Kram

FRÅGA:
Vad har du för mobil??

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vilken fin blomma. =) Allt bra? =) kram

2011-09-09 @ 08:46:58
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0