Söndag 4 september 2011


Blir en myskväll här hemma med nyaste vännen.

God kväll söndag!

var det slutet på härliga dagar som det har varit denna gångna vecka. Har haft Patrick här hos mig och han har hjälpt mig med en hel del saker som jag inte skulle klara av själv och som jag vet att jag skulle få tjata på när det kommer till Nall. Så erbjuder en vän sig att fixa något som måste göras förr eller senare i alla fall så är det bara att tacka och ta emot.

Har hur som helst varit en toppenbra helg och verkligen välbehövligt att få sova ut och ta hand lite om sig i lugn och ro. Känner att det har behövts efter att ha jobbat långa dagar. Men det kommer det absolut att vara värt sen när lönen kommer nästa månad. Då blir det att fira. Vet bara inte hur än..

Nej, nu måste jag avsluta här och se lite på serien och bara njuta av det lilla som är kvar av denna helg.
Kram

FRÅGA:
Har du haft en mysig helg??

Kommentarer
Postat av: amanda

Var med och tävla om veckans blogg på min blogg! För chansen att öka antalet läsare eller bara synas. Tävlingen kommer upp i veckan men du kan redan nu skriva jag vill vara med i veckas blogg i vilket inlägg du vill. Take care!

2011-09-05 @ 22:35:40
URL: http://a-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0