Tisdag 6 september 2011


Soluppgången igår.. otroligt vacker.. Som vanligt.

God eftermiddag tisdag!

Igår morse när jag gick upp för att åka iväg till butiksjobbet, så såg jag en otroligt fin soluppgång. Och jag har inte sedan jag fick min nya kamera haft chansen att fota så många sådana. Och de få gånger jag gjort det har jag inte tyckt att färgerna gör sig rättvisa. Och jag är fortfarande inte riktigt säker på hur jag ställer mig till den frågan. Hittills tycker jag att min gamla kamera fångade sol ned&uppgångars färger mycket bättre. Men det är som sagt var lite tidigt att uttala sig om det än eftersom jag inte kunnat ta så många bilder på det.

Ojoj, säger jag bara. Det märks att jag inte haft tid för allt vad blogg heter på sista tiden. Gick in på en blogg som jag brukar läsa ibland och ser att det hänt en hel del grejer sedan jag läste där sist. Det är faktiskt så pass länge sedan att jag inte riktigt vet när det var. Men alltid lika roligt att ha en hel del inlägg att läsa när inget annat finns att göra. Det fick mig att försöka blogga lite mer och inte hitta på ursäkter för att inte göra det. Ett inlägg om dagen måste det i alla fall bli. Måste återigen ta tag i det även om jag inte kan skriva allt här så är det ändå roligt att kunna gå tillbaka en vacker dag och i alla fall läsa lite om vad som hänt.

Idag kom min Nall äntligen hem från semestern i Finland som han åkte på tillsammans med B. Med sig hade han presenter och ett glatt härligt humör. Det första jag såg när han kom in var ett stort leende. Härligt!
Skjutsade även hem Patrick nyss och just nu har vi besök av killens bror samtidigt som jag börjat med maten lite smått. Idag blir det ris, kött och tzatziki som sås.
Kram

FRÅGA:
Har du bloggat varje dag under sommaren??

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jättefin utsikt!



hihi tack så mycket :)

2011-09-06 @ 17:59:21
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0