Torsdag 1 september 2011


En liten avskedspresent från jobbet..

Välkommen första september!

var den allra första höstmånaden här och det känns också när man är ute. Det är lite småkyligt fast lite varmare i solen och har i och för sig varit så i några dagar eller är det kanske till och med veckor? Jag är inte riktigt säker på det för jag tycker inte att sommaren detta år har varit vidare bra då det varit för många grå dagar och sedan har ju inte den där riktiga värmen verkligen kommit på allvar. Lite synd, för när det är sommar så ska det ju verkligen kännas. Jag har ju hellre lite för varmt de få månaderna varje år än lite kyligt och halvtråkigt väder, något som får sommaren att verka ännu kortare än vad den är.

Igår var det min sista dag på jobbet och det kändes verkligen att de uppskattat det man har gjort under tiden jag varit där. Som tack fick jag den fina godispresentpåsen och lite andra saker som kan vara bra att ha.
Jag trivdes verkligen på jobbet och det blev verkligen mer verkligt att jag skulle sluta den sista dagen då jag var tvungen att lära upp fyra stycken andra hur och vad vi gjorde. När jag lämnat ifrån mig nyckeln och passerkortet och gått utanför dörrarna så kändes det verkligen tomt.. Som att något saknades och känslan idag nu när jag är tillbaka på mitt gamla jobb känns lite konstig. Fast får tänka som så att sånt är livet och huvudsaken är ju att jag trivdes under tiden jag var där.

Nu efter detta inlägg är det dags att tvätta. Har inte haft tiden till det under nästan två veckor, så det är en hel del tvätt att ta tag i kan jag ju säga. Så nu är det bäst att jag avslutar här och påbörjar tvätten...
Kram

FRÅGA:
Trivs du bra på ditt jobb / skola??

Kommentarer
Postat av: Josefine

Heii, allt bra? :))

2011-09-02 @ 23:03:09
URL: http://josseish.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vilken fin present. =) Vad hittar du på ihelgen? =) kram

2011-09-03 @ 13:15:09
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0