Söndag 23 december 2012

Lite av julpyntet..
 
God sen kväll bloggen!
 
Har varit väldigt mycket stress den senaste tiden, och annars har dagarna sett i stort sett likadana ut. Är på lilla jobbet så gott som hela dagarna, så därför har jag ingen ork att logga in här och skriva. Och hur intressant är det att alltid läsa samma sak precis varje dag. För det är så dagarna ser ut. 
 
Men de senaste dagarna har jag i alla fall förberett för julen här hemma. Och det har bara varit en sak - stress. Mest på grund av att alla ska komma hem till oss. Så häromdagen gjorde vi ungefär 100 köttbullar.. kan ju säga att det tog halva dagen. Och idag har vi flängt runt efter julgransfot då det saknades en del till våran, ja, självklart såhär sista dagen innan julafton! Och när vi väl hittar en som har en, så klarar den inte vikten av granen i alla fall. Så det som från början var en halv gran har nu endast blivit toppen, en minigran med andra ord. Men den blev fin ändå.
 
Tidigare i eftermiddag var vi på jul middag hos pappa, fick lite gröt, skinka och annan julmat. Gott. Och ikväll har vi spelat bingolotto med grannarna. Deras förslag, men det var en trevlig kväll när min ilska efter julgransproblemet la sig.
 
nu ska jag vila mina nerver ytterligare lite med spel innan det är dags att sova för att sen vakna upp på julafton, ta en dusch och sedan börja laga det sista av julmaten innan alla kommer.. 
Kram
 
FRÅGA:
Vart firar du jul??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0