Tisdag 7 februari 2012



God eftermiddag bloggen!


Nu var det ett bra tag sedan jag skrev, mycket har hänt och händer fortfarande. Men nu är det äntligen dags för ett inlägg. Det vet jag med tanke på att jag tänkt skriva här i bloggen flera gånger de senaste veckorna. Nu är det som så att det är flytt på gång. Vi har sagt upp lägenheten och en ny finns redan och snabbt har det gått och något internet finns inte kvar i den. Redan i januari sades den upp. Så nu är det bara att kolla igenom allt man äger och har för att sedan slänga och sortera.
Gjorde det så sent som idag. Tömde hela källaren på mina saker och har ställt i nya förrådet. Nu är det bara mina saker kvar i gamla lägenheten, som tur är så är det inte så mycket kvar. En låda av allt det som ska packas ska ner i källaren och det andra ska upp i lägenheten.

I tisdags blev det tacos hemma hos pappa och kan inte riktigt förstå att det redan är en vecka sedan. Känns som bara några dagar, men det beror nog på flytten och allt som är runt i kring.

Har precis ätit mat och har släpat min bärbara dator hem till Patrick så nu bloggar jag här. Så får se om mer tid finns till att försöka ta upp bloggningen igen som jag sagt så många gånger förr. Men just nu är det som sagt var lite fullt upp. Ikväll blir det bara en lugn kväll med chips och spel när hans dotter lagt sig för att sova.
Kram

FRÅGA:
Har du flyttat många gånger??

Kommentarer
Postat av: Nadja tävling i bloggen*

hejje!



ja verkligen. =) Jo det går sj? =)

Grattis till flytten. =)



kram

2012-02-07 @ 21:26:55
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist

så roligt med flytt!

2012-02-11 @ 11:33:37
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Fjuttfjattmjattknutt

:(((( tack baah!!! sårad

2012-02-12 @ 17:40:42
URL: http://sägerej
Postat av: Erica

Såg gott ut! :)



Nja, har inte flyttat så väldans många gånger egentligen...

2012-02-15 @ 13:28:02
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0