Söndag 15 juli 2012



Hej bloggen!


Ojoj så länge sedan det var som jag bloggade. Över en månad har gått och det har ju hänt en massa. Har faktiskt tänkt ungefär varje dag i cirka tre veckor att jag ska slänga in ett inlägg här. Men dagarna har bara rullat på och har haft så mycket att göra. Vi har flyttat till en större lägenhet under tiden som jag bor här. Vill ha mitt eget rum, som bara är mitt och mer privat. Känner att det är bäst så. Bland annat därför det tagit sådan tid innan detta inlägg.

Ovanför ser ni bilder från våran midsommar. Bättre sent än aldrig?! :) Firade den hos min Mo och hennes B, tillsammans med Nall. Även Patrick var med på ett hörn. Den kvällens grillmästare blev otippat nog jag. Så detta var nog tredje gången eller så som jag grillade alldeles själv. Perfekt grillat blev dessutom betyget! Så måste säga att det var en trevlig kväll.

I fredags gick jag på min ledighet. Valde att ta ut tre veckor och spara en vecka. Ska bli så himla skönt. Men jag tycker nog att vädret får ta och ändra om genast. I skrivande stund så ösregnar det ute, vart är värmen och solen när man behöver den?! Hittills får denna sommar tummen ner. Så idag kan det väl få regna då. Men imorgon när första semesterveckan är får det ta och bli sol!

Nu ska jag städa lite här, råkade tappa min rouge i golvet så måste handla en ny..
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0